Jak na naše webináře

Jak to funguje a jak se zúčastnit?

Webinář je nová živá forma online komunikace probíhající prostřednictvím internetového prohlížeče. Komunikace při webinářích probíhá oběma směry a umožňuje plné zapojení účastníků.

V průběhu akce mají účastníci prostor pro dotazy prostřednictvím chatu nebo se mohou přímo dotazovat za použití mikrofonu. Webináře přináší účastníkům značné úspory času a nákladů.

Dále umožňuje účastnit se vzdálených vzdělávacích aktivit za běžných okolností nedostupných. Pro zvýšení interaktivity a prohloubení zážitku z webináře jsou skvělé například ankety či sdílená tabule.

Systém pro pořádání webinářů dovolují přednášejícímu i účastníkům sdílet prezentace, obrázky, videa, webové stránky či libovolnou aplikaci na jejich počítači.

Velice užitečná funkce je možnost vytvoření nahrávky průběhu celého webináře. Nahrávka může být následně zaslána účastníkům nebo vystavena na některém serveru pro sdílení videa jako YouTube, Stream.cz či Google Video.

Počet účastníků webinářů není nijak omezen a může být od několika jednotlivců až po stovky účastníků.

Přihlásit se na webinář není nic složitého. Účastník pouze klikne na odkaz, který ho automaticky přesměruje do webinářového prostředí a může se začít!

Co k tomu potřebujeme?

  • internetový prohlížeč – doporučujeme Internet Explorer od verze 8 (přes jiné prohlížeče mohou nastat technické komplikace)
  • reproduktory nebo sluchátka
  • mikrofon (není podmínkou) – záleží na účastníkovi, zda chce komunikovat prostřednictvím chatu a nebo mikrofon
  • webovou kameru (není podmínkou)
  • minimální rychlost připojení k internetu –minimálně 256 kb/s (odpovídá to přibližně rychlosti potřebné pro telefonování přes Skype včetně zapnutého videa)